ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

صندوقچه

بیا امسال و بذاریم تو ی ِ صندوقچه و تموم ِ قفل های دنیا رو بزنیم روش و بذاریمش ی ِ جای دور دست ک ِ فقط خاک بخوره بانو ، بیا امسال ک ِ داره تموم میشه رو فقط خوبیا و وابستگیاشو یادمون بمون ِ بانو ، بیا فراموش کنیم ک ِ چه لحظه های سختی رو تنها بودیم و تنهایی و درد چقدر توام با هم بودن ، بیا حتی کلمه های تلخ رو هم بندازیمشون توی همون صندوقچه ،، بانو ! بیا حتی پا برهنه بریم سال ِ 92 و هیچی از 91 رو با خودمون نبریم 



هیچی

مثلا این روزا چیزای خوشحال کننده ی من خریدای ریز و درشتی ِ ک ِ میکنم یا نه اصلا بذار حقیقتشو بهت بگم قهوه فروشی جدیدی ک ِ تو پاساژ باز شده ، وقتی واردش شدم بوی قهوه داشت دیوونم میکرد ، از درو دیوارش قهوه میریخت ، اصن ی ِ جورایی عاشقش شدم .. عاشق !


بهار ِ بهار

چشم به بهاری دوخته م 

ک ِ زمستانش هم بهار باشد 


ادامه مطلب ...

خیابون ِ و سایه


وقتی به ی ِ خیابون میرسی دلت هوس ِ ی ِ پرسه ی خیابونی میکنه ُ تمام ِ وجودتو قلقلک میده ، خیابونی ک ِ قرمزی ِ اسمونش گلوتو نشونه میگیره ، خیابونی ک ِ دنیاش ارث ِ بی انتها رو ازت طلب داره ، خیابونی ک ِ هر چی میری خط کشیاش کوتاه تر از سایه ت میشن ، خیابونی ک ِ ابراش خراب میشن رو سرت و به حالت زار میزنن ، تازه میفهمی  چه سایه ی تنهایی داری ، تازه میفهمی سایه ت چقدر خمیده شده ، چقدر غمگین ِ نگاه ِ سایه ت ، تازه میفهمی چقدر نیستی و اینقد خسته ای ، تازه میفهمی چقدر پوچ ِ هر چی ک ِ هست و تازه میفهمی دیگه دلت نمیخواد ک ِ باشی !!!


× چقدر کورن این چشما .. ! 


بهار شو .. بهار

نفس نفس به اخر میرسم و

تمام میشوم این روزها 

مثل ِ زنی ک ِ در پرسه های خیابانیش 

تمام میشود ،

ولی هنوز امیدی به بهار هست !


ادامه مطلب ...

ارامم

آرام شده‌ام ، 

مثل درختی در پاییز ، 

وقتی تمام برگ‌هایش را 

باد برده باشد !


× رضا کاظمی


تصمیم ِ من بودی

دست های تو 

تصمیمم بود

باید میگرفتم و 

دور میشدم 


× شمس لنگرودی 


بی بهانه های دلم میشوی ، گاهـــــی

انتهای نوشته ش منبع را "هر شب تنهایم اما با تو " نوشته بود

اما بی بهانه دلم میخواست بنویسم ،

منبـــــــــع : چشم هایت !!


به همین سادگی ، عشـــق

روزهایی ست ک ِ 

لبریزت میکنند از عشق ،


شکوفه میکنی در بهار ِ زندگی 

به همین سادگی 

شکوفه کرده م ، در بهار ِ زندگیم ..


ادامه مطلب ...