ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

اضافه بار خورده بهم

بار زدم ، بغضامو بار زدم و به دوش میکشمشون ، دنیا با بغض گرفته س ، تاریک ِ ، دلگیر ِ ، دوست داشتنی نیست ، هر چی میگذره هر چی میرم جلو به بارم اضافه میشه ! 
نظرات 3 + ارسال نظر
راحیل سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 12:21 http://zendegi-baeshgh.ir

ایشالا که بارهات کم بشه ولی خیلی قشنگ بیان کردی .
خیلی لایک به طرز نوشتن و توصیفت

اخخ لایکت و قربون

مهسا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 12:33

سلام دوست عزیز

من قبلا تو بلاگفا وب میساختم ولی به خاطر شکلک های بامزه بلاگ اسکای گفتم بیام تو این سرور هم وب بسازم ولی از شانس بد من به جاش شکلک های مزخرف اومده

چیکارکنم حالا !

در ضمن چطوریه که شکلک های شما همون جوری موندن ؟؟؟

شکلکا بهتر شدن خب .. اینطور نیست ؟
این سرور خیلی بهتر از بلاگفاس ... منم قبلن اونجا بودم ... ولی الان سالهاس بدون مشکل اینجا فعالیت میکنم

mxu شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 19:04 http://mxu.blogsky.com

خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک

روزت مبارک
------------------------------------

پی نوشت : وا ، خدا دشمناتو مرگ بده اینا چیه نوشتی ، دنیا به این خوشکلی ، سفیدی ، قشنگی ، با نمکی ، فقط یه کم نمکش داره جدیدا زیاد میشه میترسم فشار خون بگیرم آخرش

عاشق این شکلکه بودم خواستم الکی بذارمش

از دست این پیام تبلیغیا ! این مهسا مثل اینکه به کل بلاگ اسکای پیام یه جور داده ها

:))))
دیوونه

مرسی روز تو هم به موقعش مبارک ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد