ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

جشن بارون


× بیست و چند سال پیش ، تو یِ شب ِ بارونی ..


نظرات 8 + ارسال نظر
... چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 11:54

مبارک

به یادت م این روزا ، عجیب ِ ولی من به یادتم !

... پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 23:57

همیشه هستم . مخصوصا آذر ماه ، باران...

عه فکر کردم مثه همیشه بی جواب میمونم

شدی گذشته ی من .. من چیم ؟
باران کجاست ؟

... جمعه 8 آذر 1392 ساعت 01:26

تو شدی کسی که هیچ وقت ، هیچ کس نتونست یک ذره جاتو پر کنه . همیشه تا زندم.
باران ، بارانم ، بارانمون .....

ولی باید گذشت .. نه ؟
همه چی شد خاطره .. نه ؟
هنوزم کار کامپیوتر و اینایی ؟ کمک میخواستم !

... شنبه 9 آذر 1392 ساعت 08:14

یه تماس با من میگیری ؟

نمیتونم ..
میدونی چرا میگم نمیتونم

... شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:23

به نظرم نباید گذشت ولی فکر کنم نظر تو ...
آره هنوز هستم در خدمتم

ای بابا بی خیال ..
همین جا سوال کنم ؟ یا ایمیل ...

... شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:45

ایمیل

smile جمعه 15 آذر 1392 ساعت 22:40

سلام

فکر میکردم 16 بودی!!!

تولدت مبارک

امیدوارم همیشه موفق باشی و احساس خوشبختی کنی

فریدون چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:07 http://almahdi-var.blogfa.com

سلام دوست عزیز
از وب زیبایتان دیدن کردم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
لطفا در نظرسنجی وب هم شرکت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد