ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بازی ... بازی

بازی....

-

بازی 1/ بترک :دی

-

* چند تا سوغاتی که میدوسم !
-

1/ فرشا بافت های اصفهان :دی

2/ عطر

3/ شکلات

-

-

* جاذبه های گردشگری که می دوسم ..

-

1/ دود های فضا ینده ی تهران ...

2/ عاشق تخت جشیدم ..

3/ پاریس و ونیز ...

4/ هالیوود رو خیلی دوست دارم ببینم .. !

5/ آرامگاه سعدی !

6/ سرعین ..

7/ جنگل ها ا ا ا ا در شمال ..

8/ هر چی زیبائی تو این دنیاس !

-

-

-

* غذای معروف شهرمون ..

-

1/ والا تو شهر ما ... پیتزا دربه در خیلی معروف .. :دی

2/ هر چی مردم میخورن ... قورمه سبزی ... قیمه .. سبزی پلو با ماهی .. انوان کباب و جوجه و کوف و ...

-

* شغلائی که میدوسم

-

1/  نویسنده ..

2/ همیشه دوست داشتم معماری بخونم و مهندس معمار باشم

3/ در وزارت بین الملل کار کنم

4/ پزشک بشم

5/ ی کاره ای تو این مملکت ...

-

-

* شغلائی که ازشون متنفرم

-

1/ دزدی

2/ مال مردم خوری

3/ دلال

4/ بازاری

5/ بیکاری ..

اینا ... !

-

این ی مسابقه بود :دی

-

چند نفر رو دعوت میکنم تا در این بازی شکرت نمایند !!
-

پری سا خانوم .. تعطیل :دی // الیاد .. مرگ مهتاب // دختر کوچولو ... ناژین // مانیا ... کلاغ قارقاری // آیدا ... کوچه پس کوچه های دلم // ابر بهار ... خلوتگاه من // سارا .. نوشته های سارا // مهرناز ... من و غربت // مطهره ... رفیق فابریک خدا // مینو ... گل بابونه // روشنک ... خانوم دانشجوب // لیلا ... عشقولانه ی نارنجی //زهرا ... چگونه از شیشه باشم // یکتا ...  نم نم بارون...//  قاصدک ... ندا ...  // مهرناز ....قهوه ی تلخ ...  // آرام ... شراب تلخ ...  // پرنیان .. خانوم تینکر // مهشاد ... آسمان غمگین است // آنی ... آنی رویای ابی // ساغر ... دلتنگی های ساغر شکسته ...

-

هر کی دوست داره ... کل لینکامو نمیتونم بنویسم

-

-

این از این سری .... چاکرتونم :دی

-

-

بازی که از بلاگ ناژین جونم دعوت شدم ... 2/

-

-

خاطرات مرگبار

-

تا اونجائی که یادمه من بچه خوبی بودم و کاری نمیکردم ...

-

1/ هر وقت بابام میخوابید مزه هاشو میکشیدم ... و پلکاشو میکشیدم بالا منو نگاه کنه ... (15 سالم بود :دی)

-

2/ 3وم ابتدائی بودم ... 10 نفری رفتیم رو صندلی مدرسه بشینیم ... مهلا هول میداد هانیه هول میداد ... انقد هول دادن تا من بی اختیار خودمو انداختم روی محدثه و محدثه افتاد و پاش شیکست و ی عمری ازش مراقبت کردم :دی

-

3/ بچه که بودم با پسر دائیام هم بازی بودم و فوتبال و اینا بازی میکردیم ... اقا تو کوچه داشتیم فوتبال بازی میکردیم .... من گل زدم ... اینا قبول نکردن ... منم از لجم تو طول بازی ... محکم زدم تو ساق پای پسر دائی کوچیکم ... حسام ... پاش شیکست :دی

-

4/ نی نی که بودم ... ابجیم از من بدش میومده ... روی صرتم کلی با ماژیک دون دونای قرمز میزاره ... مامانم فک میکنه من ابله مرغون گرفتم ... بیچاره پریوش کلی گریه میکنه و غصه میخوره ... بعد که منو حمام میکنه می فهمه ...

-

5/ 9 سالم که بود ... با مانی دعوام شد ... جلو دهن و بینی مو گرفت داشتم خفه میشدم ... وقتی دید کبود شدم ولم کرد ... ولو شدم تو بغلش ... نفسم که جا اومد ... افتادم به جونش انقد زدمش که به گریه افتاد ... :دی 7 سال ازم بزرگتره :دی

-

6/ مانی همیشه از سوسک میترسید ... ی شب روی تختش پر کردم سوسک و پتو رو کشیدم روش ... وای شب قیافش دیدنی بود

-

7/ ی روز با بهنوش رفتیم کوه ... لب پتگاه هلش دادم ... فک نمیکردم تعادل نداره و لب پرتگاهه ... نزدیک بود پرت شه ... گرفتمش :دی

-

8/ ی دفه با خالم دعوام شد ... قاشق و داغ کردم ... تهدیدش کردم ... جدی نگرفت ... گذاشتم رو دستش ... پوست دستش کنده شد ..

-

9/ ی دفه با پسر خاله کوچیکم دعوام شد ... زنگ زدم اژانس که بیاد ببرنش ... هیچ کس باورش نشد ... اما وقتی زینگ درو زدن فهمیدن من با کسی شوخی ندارم ...

-

-

بقیشم حسش نیس ... یعنی چرتاشو گفتم ... اوناش روم نمیشه ... اینا شیرین کاری بود ...

-

دعوتی هام ... »

-

پری سا خانوم .. تعطیل :دی // الیاد .. مرگ مهتاب // صبا ... بلک ایز // مانیا ... کلاغ قارقاری // آیدا ... کوچه پس کوچه های دلم // ابر بهار ... خلوتگاه من // سارا ... نوشته های سارا // مهرناز ... من و غربت // مطهره ... رفیق فابریک خدا // مینو ... گل بابونه // روشنک ... خانوم دانشجوب // لیلا ... عشقولانه ی نارنجی // زهرا ... چگونه از شیشه باشم // یکتا ...  نم نم بارون...//  قاصدک ... ندا ...  // مهرناز ....قهوه ی تلخ ...  // آرام ... شراب تلخ ...  // پرنیان .. خانوم تینکر // مهشاد ... آسمان غمگین است // آنی ... آنی رویای ابی // ساغر ... دلتنگی های ساغر شکسته ...

-

هر کی دوست داره ... کل لینکامو نمیتونم بنویسم

-

اینم از این بازی ها :دی