ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بعد چند روز ... تلافی کردم ..

سام !

وای ی ی من چند روزی اپ نکردم ... باورم نمی شه ...

خوبم ... ترانه مادری تموم شد با دو قطره اشک ... از اون دسته فیلم هائی بود که خوب تموم میشد اخرش و خوب بود ...

دیشب لواسون بودم .. :دی کلی خوش گذشت ... بارون اومد ... تو سرما کلیییییییییی چائی و قهوه و نسکافه اینا خوردم ... تو بالکن ویلا کلی تو سرما یخ زدیم ... با بهنوش ... درد و دل کردیم ... مانی و بهزاد هم کلی در کنارم بود ... الهی ... انقد بچه دوست داشتنی ه ... دیشب اذیتش میکردن که با مهرنوش اس م س و تک میزنه و ... پریوش میگه نمردی ی پسر به تو اهمیت داد ... از تعجب شاخام سبز شد ... گفتم خوبه ... یادت رفته پسر ابجی جونت مخ منو تیلیت کرده بود :دی .. پریوشی هم میخندید و پدر همراهی ش میکرد ... بدم اومد انقد ... هر چی باشه ... من با بهنوش و بهزاد کلی سفر رفتیم و باهم بودیم ... این بهزاد بچم همش اول راهنمائیه .. اینجوری نگام نکن .. پری سا خاانوم :دی بعدشم اینکه روزش که مانی اومد خونمون و کلی غیبت کردیم ... خندیدیم .. قبلش هم که بابا مسعود کلی پیاز خریده بود منو ... با دستای ظریفم و مجبــــــــــــــور کردن پیاز پوست بکنم :دی ...  دستام بوی پیاز می داد ... بابا رفت کار داشت ... من رفتم چای ریختم و نشستم به خوردن و به مانی گفتم زود باش ... تا صدای بابا رو شنیدم ... اشغالارو کشیدم طرف خودمو شروع کردم به پوست کندن ... مانیا کلی لجش گرفته بود ... خواست زیرابه منو بزنه بابا گفت من میدونم نوشمک کارشو میکنه :دی ... به من میگه نوشمک ... بهش میگم تو اسم منو گذاشتی مهرنوش که نوشمک صدام کنی ؟ میگه نوشمک دوست دارم :دی

روز قبلشم فک کنم خواب بودم ... این چند روز اولا" خیلی فک میکنم بعدشم زیاد میخوابم ...

* من موندم ماه رمضون میخوام چی کار کنم ... شدم 49 کیلو هی زود ضعف میکنم ... نمیدونم ... فک کنم روز اول رو هم به زور بگیرم ... همش پارسال میگفتم امسال نشد سال دیگه کامل میگیرم ...

اما پارسال 3 روز فک کنم البته ها ... نگرفتم .. :دی شادم دیگه چه کنیم ...

* جوابا دیگه دیوونم کرده ... خسته شدم دیگه واقعا" هی میرم سایت و میبینم خبری نیست ... امشب پریوش گفت بزن ببینیم نیومده ... باز شد صدام کن ... گفتم نرو ... باز شد ... دیدیم نیومده ... خسته شدم کمی ... زندگیم ی خورده مختل شده ... نمیدونم چرا ...

* فردا شب میخوام برم عروسی ... وای چقد خوش بگذره ... همه دوستان هستن و سیتی صفا ... دختر دوستای مامانم هستن ... کلی میخندیم ... حیف مانی نمیاد ...

* خودمم نمیدونم چرا این چند روز حس و حال نداشتم ...

* صبا جون و دختر کوچولوی نازم منو دعوت به بازی کردن ...  که پست قبل نوشتم بخونین ... دعوتی داریم اخه :دی

پیوست -: قلبم کمی درد مکنه ...

-

پریروز بابا داد زد ... تا شب قلب درد مردم ... همه توی خونه فهمیدن رو به موتم ... حالم خیلی بد بود

قرار فردا برم دکتر ... اگه شد ... هیچیم نیست ... نه ؟

اوهوم !

-

-

پیوست پریم -: پری سا خانوم تا بلاگتو ننویسی پا توی بلاگت نمیزارم ... تهدید جدی بود گرفتی ؟؟؟ جوابتو توی بلاگم میدم .. اصن جوابتم نمیدم :دی 

مهرنوش !! 

نظرات 119 + ارسال نظر
پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:25

بی معرفت!!
جوابمو همینجا بده دیگه!

قهری ؟؟؟؟
منم خیلی وقته باهات قهرم ...

بی معرفت توئی ...

به روز نمیکنی ؟؟؟؟

باید به روز کنی !!

دادم .. اینم جواب :

غمگینم که نیستی

خوب دلم واسه بلاگیت تنگ میشه

کپک زد بلاگت بیچارهههههههه

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:26

حالا که اینطور شدش!ایشالله عروسی نبرنت!

دلت بسوزه

می برن تا حالت جا بیاد :پی

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:27

تازشم من که خودم اینجا بودم!
زحت کشیدی گفتی به روزی!

قهری ؟؟؟؟
منم خیلی وقته باهات قهرم ...

بی معرفت توئی ...

به روز نمیکنی ؟؟؟؟

باید به روز کنی !!

دادم .. اینم جواب :

غمگینم که نیستی

خوب دلم واسه بلاگیت تنگ میشه

کپک زد بلاگت بیچارهههههههه


خودت زحمت کشیدی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:32

آره دیگه قهرم!!
تازشم خود وبلاگیم سرم داد کشید گفت بری دیگه برنگردی!بری دیگه برنگردی!

بلاگیت غلط کرد

بیام تنبیهش کنم ؟

ادم شه
/

؟


بلاگی منو ؟

منتظرمه همیشه

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:33

منکه زحمت زیاد میکشم!!نمیدونستی؟!
بابام میفرسته منو سر ساختمون!
اصلا تو چه میدونی از درده من!

من نمیدونم دردتو ؟؟؟؟؟

پس برم بمیرم

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:35

خسته نباشی!!حالا بیا اونهمه نظری که اون پایین نوشتم!خودت این بالا بنویس!!
واسه چی اول جای نظر میزاری بعد ورمیداری!؟

نترس

نظراتت اومد اینجا

اوف

غربتی :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:36

تا ۱۰ دقیقه دیگه نظرات پایین من این بالا بود که بود!!
اگه نبود خودمو میکشم!

اشتباه کردم نظراتت و تائید کردم

ببینم کی خودشو میکشه ... :دی

اخه تو که جرات نداری بچه ... چرا جک میگی ؟

من خندم نمیگیره با این جکا :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:37

اون یه تهدیده جدی بودااااااااااااااااااااااااااااا
من نظرامو میخوام!!

از کجا بیارمشون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:38

کوش؟!!من که نمیبینم!!
نظراته من کوش؟!

واه واه

کی میاد تورو بگیره :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:39

خوب بده حداقل خودم یه بار دیگه بفرستم!
چرا بامن دعوا میکنی!(گریه)

یدونه من اولم بود

همین دیگه

بقیش اومد

سارررا عشق همیشگیت!!!! یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:40 http://love-pink-5.blogfa.com

آنان که پاییز را دوست ندارند نمی دانند که پاییز همان بهار است که عاشق شده...!
سلام دوست عزیزم
با مطالبت حال کردم و با وبلاگت صفا.
خوشحال میشم اگه سری هم به الونک ما بزنی و نظری برام به یادگار بزاری.
موفق باشی.

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:40

خوب دوباره نظر میدم!!چرا میزنی

من زدمت ؟؟؟؟؟
یا تو اعصاب نداری؟

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:41


اون پایین گفتم این بالام میگم!
یه بار دیگه اینجا به من حرف رکیک بزنی بگی تعطیلم!
میرم بابامو میارم سرت

دلم واسه بابات تنگ شده

بیچاره دعا کن نیایم با بابات بزنیمت

چون ... میدونی که :ی
چوغولیتو میکنم :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:42

آخه تهران سوغاتی داره؟!!واسه خودت مینویسی؟؟!!!

چشتو بگیره

این دودو نمیبینی ؟

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:43

اینچه سوالیه آخه مگه اینجا سازمان گردشگردی!که سوال میکنی چند تا سوغاتی که میدونستم!!

چقدر غر میزنی بچه !!

وای ی ی یی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:44

شغلایی که تو ازشون متنفری من عاشقشم!!
مخصوصا بیکاری

تفاهم نداریم

طلاق !!

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:45

من خاطرات مرگبارم به اندازه موهای سره تو بچه!!
آخه من خوده عزراییلم

میدونم
امشب و اینده شب ها قراره جون منو بگیری

دوقبضه کردی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:46

واه واه واه ه ه تازه کی میاد خودتو بگیره!!
دیگ به دیگ میگه ته دیگ!

ته دیگم خودتی .. :دی


دلشون بخواد بیان منو بگیرن :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:47

عجب!!!!!!!!!!
این یعنی از پشت خنجر زدن!
منم میدیم وبلاگتو هک کنن تا اصلاح شی!

من اصلاح شده ی خدائیم

ی فکری به حال خودت کن عزیزم :*

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:52

ای بابا !!تازه هیچی غر نزدم که!!!باور کن

خدائی غر نزدی ؟

هنوز نرفتیم سر زندگیمون راس میگی نمیدونم :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:53

منم ۳ طلاقه میخوام!
اصلنم نمیخواستم بهت بگم!
اما از تو جدا میشم میرم به یه خواستگاره توپ و باحالم تا تو ضایع شی!

من دوست داری پری


نرو

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:54

من آخه تعطیلم!چجوری فک کنم!!؟

بی خود تعطیلی

اون مخته که تعطیل شده :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 02:57

تو تا همه‌ی دنیارو اینجا لینک نکنی ول کن نیستی!!!
میخوای بیام کمک!!برم جواب نظر بدم؟!!
هان؟!
زحمتی نیستاا

میری ؟؟؟؟؟؟

کمک میکنی ؟؟؟؟؟؟

جون من بیاااااااا :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:01

الووووووووووووووووووووووو
الووووو
الوووووو
فوت ت ت ت ت ت ت ت ت!

نکن بابا باد بردمون :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:02

اومدم م م م!!
کجا برم؟!!!

کجا بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:08

گرفتی منو ها!
هیچی بابا !!
گفتم برم بخوابم!!

بی خود میخوای بخوابی

بی ادب

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:12

نخوابم؟!!پس چیکار کنم؟!!!!!!!!!

بخواب :دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:15

هاهاهااااااااااااااااااااا
واسه نظرات تایید گذاشتی بنده خدا تجربه نداشته نوشته اول!!!هاها ! چه کاره بدیه! آدم مردم و سر کار بزاره!

عجب !!

از تو یاد گرفتم سرکار گذاشتن :دی

مدلشه :دی

محمد یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:17 http://www.Love.Blogsky.com

سلام
چه عکس زیبایی بود
الانم آپ کردم. یه آپ کاملا جدید و سخت

ho3in.ss یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:18 http://www.ho3in-ss.blogfa.com

سلام.............
خوبی..................
وب قشنگیه..............

♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑
(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
`'•.¸.¤ ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑
      ♥
     ♥ ♥
      ♥
     ♥
       ♥
          ♥
      ♥ ♥ ♥
         ♥ ♥
          ♥ ♥
        ♥ ♥
           ♥ ♥
          ♥

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:21

خوب شد اجازه دادی!من چطور محبتتو جبران کنم!

همینجوری

بوسم کن ؟

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:22

من اصلا نمیدونم این کلمه سر کار گذاشتن یعنی چی؟!!!!

چی میگی ؟؟؟؟؟؟
تووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:24

پس من برم بخوایم تا جنازه نشدم
شبت بخیر عزیزم.............
من دوست دارمااااااااااااااااااااااااااا
دیگه به من نگی تعطیلااا
ناسلامتی ازت بزرگترم!!

باشه مامان بزرگ

دیگه پیییییییییر شدی :دی

بی خود میخوابی

برو بخوا ؛دی

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:25

(بوس)(بوس)(بوس)(بوس)(بوس)(بوس)
اوه اوه اوه!!همه صورتت تفی شد!

بی ادبی دیگه

چی کارت کنم

پری یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:25

چاکریمم م م م م م م م .
فیلاااااااااااااااااااااااااااااااااا شبت بخیل

رفتییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟

عسل یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 03:45 http://www.asemanvazamin.blogfa.com

با با چه خبره
گیج شذم
سلام خوبی مهرنوش جونم
چه خبر
خیلی خوش حالم که خوش گذشته بهت
دوستتتتتتتتتتتتت دارم

دنیای خنده یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 04:18 http://donyayekhande1.blogfa.com/


°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/ شلام خوفی؟؟؟؟
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/° من اپم بیا باشه
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ ......................................_\~~~ ~~~~
~~~~~/ _................................... _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....آپم آپم آپم
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- منتظرم هااااااااااا

[گل] [گل] [گل]

با عرض سلام و خسته نباشید
شما می توانید با ثبت نام در سایت اینترنتی شرکت ما ، تنها با دریافت یک کد تبلیغاتی ساده و قراردادن آن در وبلاگ خود ، یک درآمد دائمی و ثابت داشته باشید.
بابت هر کلیکی که بر روی تبلیغات مندرج در وبلاگ شما انجام می شود ، مبلغ 600 ریال به شما پرداخت می شود . لازم به ذکر است که سایت اینترنتی اوکسین ادز برای اولین بار در بین فروشگاههای اینترنتی ، اقدام به پرداخت چنین مبلغی نموده است.
برای مطالعه توضیحات کامل و تکمیل فرم ثبت نام به آدرس زیر وارد شوید . ضمنا حداکثر تا 12 ساعت پس از تکمیل فرم ثبت نام ، ایمیل تایید عضویت برای شما ارسال خواهد شد.

azita یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 06:09 http://www.azita1370.blogfa.com

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm khubi asalam delam barat tang shodeh bod kojai golam imiss you jedi migam ino azizam man up kardam linketam kardam montazeretama doset daram bye

بابا تو چقد منو تحویل میگیری

نوکرتم .. :*

فهیمه یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 07:22 http://http://daramtedadlahzeha.blogfa.com/

سلام
منم لینکت می کنم
ممنون از اینکه بهم سر زدی

نازلی یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 08:33 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

منم دلم لواسون خواست با سرما و چایی.
دوستم قبول میشی اینهمه نگران نباش من مطمئنم.

ابر بهار یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 08:35 http://www.vosatesabz.blogfa.com

سلام

قلبت؟دختر مواظب خودت باش نشنوما

آخه ........

باشه بازیم میکنم

نوشمک منم دوست دارم

ابر بهار یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 08:41 http://www.vosatesabz.blogfa.com

منم خیلی خیلی فکر میکنم بیشتر از همیشه

فکر کنم کم کم به مرز دیوونگی میرسم

دوست دارم بخوابم از بیداری بدم میاد ولی سرو صدای تو کوچه و افکار مزخرف

نمیذاره بخوابم

مواظب خودت باش مهرنوشی خیلی زیاد

مانیا یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 09:23 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com/

سلام می‌نوشی جونم
خوبی فدات شم؟

بابا تو که حسابی من سورپرایزم کردی با این همه آپ.

مانیا یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 09:27 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com/

مرسی می‌نوشی جونم که منو هم به بازی دعوت کردی.
من عاشق بازیم.

نوکرتم ...

باشه ابجی خوشکله :*

مانیا یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 09:28 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com/

فقط یه چیزی گلم.
من الان آپ کردم.
آپمم یکمی طولانیه.
اگه اجازه بدی این بازی رو تو آپ بعدی بنویسم.
باشه خانم گلم؟

گل گلی یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 10:16 http://golgoli.blogsky.com

سلام خانومی ... چه عجب پیش مام اومدی

واسه قلبت حتما برو دکتر ... الکی نگیرش خو ؟؟ بریکلا

خوروسی اسمش رضاس ... ۲۷ سالشه ... ۳ماه دیگه میشه ۲ سال که با همیم ...

شمس یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 10:19 http://www.toranjestan.blogfa.com

سلام خوندمش با مزه بود و البته خیلی سیال....خوشمان آمد....نیستی تو چت؟/؟؟؟با هم گفتگویی داشته باشیم بد نیست!خوبی دیگه ؟

محمد یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 10:47 http://www.Love.Blogsky.com

سلام
این متن و بخون تا باز بتونی کد ها شمارش هارو درست کنی.>>>

برای فعال کردن این امکان در وبلاگتان به قسمت ویرایش قالب رفته و بلافاصله بعد از تگ <BlogSky:Archive Title /> ، تگ نمایش تعداد مطالب هر ماه را به صورت
(<BlogSky:Archive Count />) قرار دهید و برای نمایش تعداد یادداشتهای هر موضوع از
(<BlogSky:Category Count />) بلافاصله بعد از تگ <BlogSky:Category Title /> استفاده کنید. ( البته کاراکتر پرانتز فقط جنبه زیبایی دارد و جزو تگ نمی باشد).

منبع کامل : http://admin.blogsky.com/1387/01/28/post-37


راستی عروسی رفتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد