ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

وروجک بازی سر کلاس :ی

یک شنبه ~> فارسی داشتم ... حال خوشی نداشتم ... شبش کلی گریه کرده بودم و خونه مانی بودم ... با صورتی ورم کرده ... مجبور شدم کمی میک اپ کنم که تابلو نباشم ... میک اپ ما هم یک مداد بود .. همین :ی حالا !!! رفتم یونی ... فارسی داشتم .. قراره جلسه بعد نمایش داشته باشیم ... با دختری به نام مریم ... اشنا شدیم ... دوست یاسمن ... من خوشم نیومد و یاسمن و مریم ... کلا از بچه هائی که سر کلاس قه قه میزنن خوشم نمیاد ... دختر سنگین رو ترجیح میدم .. !! تا 12 با مریم بودم ... با بچه ها رفتیم ناهار خوردیم ... شیر کاکائو .. کلیم خندیدیم ... دقیقا جائی نشسته بودیم که اراذل میومدن و میرفتن .. بچه ها رفتن و منم رفتم مسجد استراحت ... یونی دعوا شده بود که حال تعریف ندارم ... کلی سر این ماجرا خندیدیم !! حیف سیاست رو حذف کردم ... وگرنه .. همه با هم بودیم ... ! رفتیم سر کلاس حقوق ... بیچاره اقای نصیری .. رفته بود سرف اقایون نشسته بود ... ناراحت شدم از کارم :ی میگم اخرش .. خلاصه ... استاد درس داد هیچکس نفهمید .. دوباره توضیح داد ... من گرفتم ... اخرش گفت بچه ها سوال ندارین ... ؟ همه گفتن نه ... گفت باشه ... می پرسم ... :ی اولی رو صدا کرد بلد نبود :ی ... اقاااااااااااااااااااااا دومی منو گفت ! خانوم معتمدی ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفت چی فهمیدی ؟ کامن لا رو توضیح دادم ... ی کم تعجب کرده بودم ... رفت نفر بعدی ... همه نگاهم میکردن :ی بدم اومد :ی بقیشم ... راحت بود سوالا .. دیگه همه خونده بودن ! کلاس تموم شد ... تارا گفت چه شانس گندی داری !! گفتم نه ... شانس خوبی دارم ... همونی که بلد بودم و تونستم بگم !! اومدیم خونه ... این حقوق بودا !!

.

.

هفته ی پیش سر کلاس حقوق ما دو ردیف به اخر جاشدیم ... این اقای نصیری ... دانیال .. که من میگم دنی جون :ی به خودش نه ها !!!  تو خودمون که هستیم !! این دنی جون هر وقت میشینه پشت تارا میشینه .... :ی اقا ما داشتیم جزوه مینوشتیم .. این بنده خدا .. هی عقب میوفتاد ... از تارا مینوشت ... من دیدم تارا حواسش نیست ... بهش گفتم تارا ... اینجوری دستتو بزار رو دفترت !! دو تا دستشو بنده خدا گذاشت ... این دنی جون داشت مینوشت ... دید !!! واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منو شیوا انقد خندیدیم که نگووووووووو .. تارا فکر کرد داریم اونو مسخره میکنیم ... ناراحت شد  گفتم اصن با تو نبودیم .. وای هی میگفت نامرد نزاشت ببینیم !!! =)) کلاس که تموم شد تازه تارا فهمید چی شده ...

.

.

تو کلاسامون ... ی اقائی هستن به نام محمد علی !! :ی این اقا همیشه کت و شلوار می پوشه ... هیکلی ... چهره ی خوبی هم داره ... ! خیلییییییییییییی بد ادامس میخوره سر کلاس ... اقا خیلیییییییییییییییییییییی  بد !!

داشت ادامس بد میخورد .. به تارا گفتم وای باز این داره بد میجوه ... همین که انگار تارا نگاه میکنه ... چشم تو چشم میشن ... اقا این تارا انقدر ناراحت بود .. منم هر هر میخندیدم ... !! هی منو لعنت میکرد ... حالا دیگه این پسره چشاش درویش شده ... دخترا رو دید نمیزنه دیگه !!

اکثرا" تو کلاسا همه با همیم ... سر کلاس ی دختره از پسره به زور میخواست شماره بگیره :ی کلی خندیدیم و فحشش دادیم !!

.

هین فعلا"