ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

من ُ گربه های نازنازی

این روزا تایم های بی کاریم ی کم زیاد شده ،  

اما ازونجائی که هنوز بیماریم خوب نشده ... تو خونه م و از در بیرون نمیرم .. این روزا بیکاریمو با کتابای رنگارنگ پُر میکنم که صرفا عاشقانه نیستن .. و من چون عاشقانه نیستن دوسشون داشتم ..  کتاب ، نت ، و !!!! و باید بگم که بعد از این و لحظه های قشنگی نهفته ن ! 

وقتائی که میخوام کتاب بخونم میرم حیاط .. ی خانوم گربه ِ 3 تا گربه به دنیا آورده .. که یکی از اون یکی خوشکل و بامزه تر .. بعله ، این روزای تنهائی و کسل کننده ی با با 3 تا بچه گربه که اسماشون ویکی ُ تدی ُ پدی می باشد رنگ ُ رو گرفته ... ویکی ی گربه ی سیاه ِ که موهای روشن توی بندش داره که این باعث شده پشمی باشه و ازون سیاه خالص ها نباشه .. این ویکی ِ ما کمی تنبل تشریف دارن و ضعیف ُ شکمو !! وقتی اون دو تای دیگه دارن دست و پاشون تمیز میکنن یا بعد از شیر خودشونو واسه مامانشون لوس میکنن ویکی هنوز داره شیر میخوره  پدی رو ولش کن شبیه مامانشه زیاد چشممو نگرفته  اما تِدی ِ عزیزم .. وای عاشقشم .. این تدی وقتی بزرگ شه کپی ِ گارفیلد میشه .. انقد که خوشگــــــــــــل ترو با مزه تر از گارفیلد ِ ! باهوش ، زرنگ ، و هشیار !! من عاشقشم .. میرم حیاط میشینم کتاب میخونم دو خط ... ی نیم ساعت بازی ِ اینا رو تماشا میکنم ..  

تنوع ِ بزرگی ِ توی زندگیم .. این روزا از خونه که نمیتونم بیام بیرون ، یعنی حالشو ندارم ، یعنی درد نمیذاره ... ی قوت ِ قلب ِ ... کم کم داشتم افسرده میشدم .. اما این توله گربه های خوشگل نذاشتن و من دوسشون دارم : )  

نظرات 6 + ارسال نظر
بهارین سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 00:19 http://baharin.blogsky.com

سلام نوش نوشی جونم
خونه مادربزرگم دو سه سال پیش از این پیشی ها بودن...ما میشستیم شیر خوردنشون و تماشا می کردیم...این قدر با مزه بودن که نگو...
راستی تمشکی جون این نظرات ما چی می شن؟ می خوریشون؟

:)))))))))))

کلی از خط ِ اخرت خندم گرفت :دی ...
عاشقتم :*

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 02:32

ما هم یه گربه تو پارکینگ داریم1 از این 1 سانتی ها!
وقتی می خوام از پله ها رد شم مثل گردباد می دوام که یه یه وقت نپره روم من بمیرم!!
در این حد ادم نترسی هستم من!!

مژگان سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 11:26 http://ninijon.persianblog.ir

الهی مهندس اتاق بغلی برات بمیره مگه چت شده خانومی ؟ نوشتی یا من بی معرفتم ونمی دونم ؟!

شیرین چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 01:20 http://www.fidodido.blogfa.com

واللا من که بلد نیستم1 بیا خودت یه کاریش بکن

بهارین چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 16:23 http://baharin.blogsky.com

تو هم که عوضش کردی
رنگش خیلی خوشکله....

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 13:09 http://toranjbanoo.com

سلام نوشی عزیز من
خوبی؟
چه زندگی مسخره ای شده که کلللی وقته از تو بی خبرم دختر....
خوشحالم که گربه ها باعث شادی و تغییر روحیه ت شدن. امیدوارم همیشه خوب باشی..... دردت برای چیه عزیزم؟

عزیزم .. نگو اینجوری .. بلاخره همه در گیرن

کلیه .. روح .. جسم .. همه چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد