ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ترم آخر !!

انگار همین دیروز بود یادش به خیر .. 

لی لی نارنجی و ابر بهار و ندای قاصدک و .. 

همه با هم دانشگاه قبول شدیم .. هر کدوم ی رشته .. 

من و ابر بهار علوم سیاسی و ندا روانشناسی صنعتی و نارنجی معماری .. 

یادش به خیر .. 

حالا باید واسه ی ترم اخر ثبت نام کنم ..  

4 سال به همین زودی گذشت .. توی همین خونه ی تمشکی .. 

چقدر عوض شدیم .. چقدر زود میگذره .. 

و ی عالمه چقدر دیگه ..  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مقداد جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 18:10

زمان مثه برق و باد میگذره و تو ی چشم به هم زدن همه چی تموم میشه و بهترین دوران زندگی آدم و اونهمه سرو صدا و هیجان جای خودشو به تنهایی میده و سکوت.. همیشه از ی همچین موقعیتایی بدم میاد:(

خدا نکنه جاشو به سکوت و اینا بده ...

ایشاا... جاشو بده به ی دورانی از زندگی که ژر از شادی و هیجان و لذت از زندگی هست ... هیچ وقت نباید کم اورد

نگین جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 18:38 http://www.mininak.blogsky.com

وایییی من عاشق بنفشم:x
اینجا خیلی خشگل شده:*
امیدوارم ازینجا ب بعدشم موفق باشی.هم تو درس و هم زندگیت...

جیگرتو :* ماچو موچ ...

علی(اندیشه پارسی) جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 19:07

سلام
امیدوارم تمام مراحل زندگیتونو مثل همین مرحله با موفقیت طی کنید

ممنونم .. :‌ )

مامانی عاشق شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 13:55 http://www.zendegi-baeshgh.blogfa.com

قدر این ترم آخر رو بدونید ...یه عالمه خاطرات خوش واسه خودتون به جا بذارید از این ترم آخر.....

صنعان... شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 18:16

هی نوشی جون هروقت به گذر زمانو خودم فکر می کنم دلم می خواد به حال خودم زار زار گریه کنم که آخه چرا؟؟ این چرا ازون چراهاست که نه تمومی داره نه جوابی براشون هست.اینه که کلا بهش نمی فکرم.توام بیخی گذشته شو که راحتتره به جاش بچسب به آینده.

ممنونم صنعان جان که میای و بهم سر میزنی .. :‌ )
اینده هم برنامه های زیادی دارم که انگار عملی بشو نیست : (

مقداد یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 23:54

ولی خودت تو پست بالایی گفتی همیشه کم میارمت که!! به نظر من "هیچوقت" وجود نداره..

منظورت از هیچ وقت دقیقا چیه ...

ایهام داره نه ؟!

مرتضی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 22:04 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
بنشین بر لب جویی گذر عمر راببین...
بله عمر برف است وآفتاب تموز !
چه بخوای چه نخوای تلخ یا شیرین عمر میگذره !؟
عمرتان پر بارباد

مقداد سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 02:56

الان دقیقا داری طفره میری که اون جمله که گفتی کم نیار تو زندگیت ماست مالی کنی؟!
منظورم از هیچوقت ی امر محاله، "هیچوقت" امکانپذیر نیس.

abrebahar چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 01:00

daghighan :(

delam gereft !noooshi hala arshaddarim !zaman ajib zood gozasht va cheghad avaz shodim amma man hanooz hamatoono doost daramo be yadetoonam ....doos nadashtam neda bere az jamemoon o dg nanevise vali raft ..

midoostamet dooste golam :)

عزیزم .. واقعا جای ندا خالیه ..

توهم که نمینویسی ..

چرا ؟ چرا عطی ؟
نوشتن یعنی فقط مال ِ اونروزا بود ؟

دوست دارم ابر بهارم :*

ابر بهار پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 22:07

من مینویسم ...منتها کمتر ...نمیدونم واقعا چرا ؟

بذار ارشدمونو بدیم بازم اینجا رو مثل قبل میکنیم :)

من کنکور ارشد نمیدم عطی .. دارم میخونم دوباره واسه کارشناسی ... : (

میخوام رشتمو عوض کنم ...
حالم از هر چی سیاسته بهم میخوره .. : (

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد