ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

همون استاد وحشتناک ِ ..

ی استاد داشتیم که تا حالا باهاش کلاس بر نداشته بودیم ..

ی جورائی لطف خدا بود یا شانس یا هر چی ..

این استاد ِ عجیب با ما لج بود ... ینی چش ِ دیدن ِ ما رو نداره .. همیشه میگفتیم اگه ی روز به عمرش مونده باشه زهرشو میریزه بهمون  ازون جهت تصمیم داشتیم هیچ وخ باهاش کلاس بر نداریم .. اما این ترم ترم ِ آخر ِ و ی 4 واحدی مونده رو هوا که مجبوریم  و برداشتیم .. فردا باش کلاس داریم از ساعت 4.30 تا 8 شب : (( از همین الان استرس دارم .. آخه بد جور ضایع میکنه : ( نیدونم گندم چه حسی داره اما من که تخریبم به شخصه .. بعد گندم ی کلاس از من بیشتر داره و من قراره دیر تر برم گفتم تا عنفوان ِ وجودش بسوزه    

بعد همش دارم به این فک میکنم که نمیشه یعنی عادم کلاس زبان نره ولی زبانش در حد IELTs باشه .. ؟ خب میخونم دیگه : (((  

بعدشم دارم فک میکنم که ینی میشه معافیت تربیت بدنیم جور بشه ؟! 

ایش اصنا این ترم همه درسام ضد ِ حالن ... عادم هیچ انگیــــزه ی واسه درس خوندنم نداره ک ِ   

 

× تمام ِ تلاشمو میکنم ازین دنیای خاک بر سری دور شم .. میشه که بشه !! میتونم : ) 

نظرات 9 + ارسال نظر
navid یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 19:44 http://2552.blogsky.com

سلام وب قشنگی داری به ما هم سر بزن
اگر با تبادل لینک موافق بودی من رو خبر کن

فرهاد یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 19:51

عزیزم عادم کلاس زبان نره یا آدم ؟!!!

نوچ ... دقتت خوب بودا .. ولی زدی تو حالش ..

عادم شیک تره تا وجود ِ نحس ِ آدم !!

فرهاد یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 21:00

اینم یه حرفیه!!

فقط حرف نیست ...

عمق ِ ی فاجعه س دوستم ..

ادرست یادم نی

نگین یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 22:38 http://www.mininak.blogsky.com

به به!دل سوزونی گندمه:دی
خودشو ناراحت نکن نوشی عوضش ترم آخر کلاااااا راحت میشی:دی

نه بابا دلت خوشه هاااااااااا

نگین جوووووون ما هستیــــــــــــــــــم حالاها .. تو لیسانستو بگیری من هنوز هستم .. درین حد

گندم دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 00:10

۲ تا کلاس بیشتر

بعدشم شما زیاد حرف مجانی نزن! صب چیت منتظرم
اصن دلم نمیخواد سر کلاس کردستانی بشینم!:(((((
ای خدا !!

:‌)))))

اخی .. گندم کوچک :دی

با منی ؟

اسمشو نیار دیگه میاد پیدامون میکنه هاااااا میزنه له شیم :دی


جانم :دی

نگین دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 11:14 http://www.mininak.blogsky.com

امان ازین استادای اینجوری عیب نداره نوشی عوضش یه بجه یخ وب داری که باعث میشه همه ی مشکلاتت رو فراموش کنی خودم بجه نگین

بغلییییییییییی بچم :*:X

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 13:43 http://nonoche.blogsky.com

کلا با خووندن پستت شدم این شکلی

چرا ؟

فرهاد دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 13:58

اتفاقی اومدم. وب نمی نویسم..

واو ... پس خیلی خوش اومدی دوستم ..

خوشحالم از بودنت : )

مقداد جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 00:58 http://northman.blogsky.com

توصیفت از دانشگاه و استادا کرکر خندست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد