ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

لعنت خدا ...

بغض دارم ی عالمه بغض توی گلو مونده .. 

حالم اصلا خوب نیس .. 

نگرانی از همه چی و هیچی .. 

ی عالمه گریه ک ِ امیدوارم توی همین امسال جا بمونه .. 

ی عالمه بدبختی و ناراحتی .. 

ی عالمه ........................................................................ ! 

ی عالمه نقطه ک ِ حتی این ی عالمه هم نمیتونه گویای حال ِ لعنتی ِ این روزای من باشن ! 

لعنت به من و این روزام .. 

لعنت به تموم ِ بدیا 

لعنت به همه ی بد شانسیام .. 

لعنت .. 

لعنت خدا بر ........................... !   

نظرات 9 + ارسال نظر
ماه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 17:02 http://www.mah-e-rooydar.blogskay.com

لعنت خدا بر کار بد شیطون که باعث می شه فقط دردامون رو ببنیم و اه بکشیم و از خدامون غافل شیم.

Nima یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 18:54 http://Nimacruise.blogsky.com

چرا ؟؟؟؟؟؟
حیف این همه احساس زیبا نیست که حروم چیزای الکی بشه ؟!
اولین باری هست که یه وبلاگ انقد بهم آرامش میده .

چی چرا ؟!

چیزای الکی ؟
خُب راستش رو بخوای همین چیزای الکی هستن ک ِ زندگی ِ نا چیز ِ من و تشکیل میدن

آدمائی هستن توی زندگی ک ِ عزیز میشن ..
و اینکه همیشه زندگی همونی نیست ک ِ ما میخوایم : (


واووووووووو مرسی ... خوشحالم که دست نوشته هام راضیت میکنه : ) ممنونم عزیزم

Nima یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 18:56

If Your asking if I Need U the answer is 4Ever..
If Your askin if I’ll Leave U the answer is Never..
If Your askin what I value the Answer is U..
if Your askin if I love U the answer is I do

wow , so lovely

tnX

Nima یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:26

منظورم بغض٬نگرانی٬گریه٬ناراحتی٬ و ... هست .
چرا آخه این چیزا ؟!
چی شده که انقد شما از آدم و عالم دلگیرین ؟!
لعنت خدا بر دل سیاه شیطون و یه یا علی دوباره ...
گذشته ها گذشته ٬مهم آیندس

آینده مهم ِ
اما ..................

مقداد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:31

منم ی جورایی با نظر ماه موافقم، البت اینم بگم که من نمیدونم دردات چیَن و چقدر نقطه دارن! ولی بازم امیدوارم که این گریه ها و دردات تو سال 90 بمونن و نتونن بیان به سال 91

چرا وقتی من میام اینجا همش میگم امیدوارم که اینجور بشه امیدوارم اونجور بشه؟!

نیدونم ... ..

خُب این باعث خوشحالی من هست که دوستائی دارم ک ِ
برام ارزو های خوب خوب دارن : )


منم برای تو بهترین ارزو ها رو دارم دوستم

Nima دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 00:01

اما ؟

مقداد دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 03:21 http://northman.blogsky.com

توکلت به خدا باشه دوست من و سعی کن این چیزا تورو زمین نزنه چونکه تو مشکلات بزرگتری تو زندگیت داری و خواهی داشت..

هفت دقیقه دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:01 http://www.7min.ir

به من میگی مطلب با حس خوب بذار بعد ببین خودش چی نوشته !

ابر بهار دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 22:19

من یه نوشی شاد و محکم میخوام درست مثل قبل

خدایا چی شده آخه ؟:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد