ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

بازم هیچی

پیش میاد ک ِ ی عالمه حرف رو دلت مونده باشه و

وقتی با این صفحه مواجه میشی زبونت ک ِ هیچی دلتم بند میاد ..

دلم خیلی گرفته .. ازین دنیا بیشتر میترسم ..

ی عالمه بغض دارم ..

ی عالمه حرف ک ِ هیچ کس به جرات میتونم بگم هیچ احد الناسی نمی فهمه

حال این روزای من و ..

توی دایره باشی و بلاتکلیف ..

تلخ ِ ، سخته ..

حالم همیشه ازین روزا بهم میخورده ..

همیشه ی خدا ازین نوع زندگی متنفر بودم ..

اما حالا مجبورم زندگی کنم ..

وقتی به خودت اعتماد نداشته باشی ..

بهتر ازین نمیشه ..

زندگی همینه .. ک ِ ی احمق هائی هم هنوز هستن

کِ زندگیشون رو میسپارن به یکی دیگه ..

چون اعتماد به نفس ندارن ..

این اتفاقا توی جهان سوم رخ میده ..

منم یکی ازون احمق ها هستم .. !

نظرات 3 + ارسال نظر
シوシ فرنگی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 14:40 http://lahzeham.blogsky.com/

تمشکی جونم نمی دونم مشکلت چی هست ولی همینقدر می دونم که یه چیزایی با صبر کردن درست می شه...صبر کن...هر چی صبرت بیشتر بشه اعتماد به نفست هم بالاتر می ره...پس صبور باش
من ناراحت می شم وقتی نمی تونم کاری برات بکنم...اگر برات امکان داره مشکلت و بگو شاید کمترین کاری که بتونیم برات انجام بدیم این باشه که سنگ صبورت باشیم...به هر حال دوستی باید همین موقع ها به یه دردی بخوره دیگه....

یه شکلات دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 20:43 http://www.chocolaty.blogfa.com

چقدر پریشونی تمشکی!

هفت دقیقه سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 14:01 http://www.7min.ir

تو این چند ماه خیلی بهم ریختید , قبلا همیشه حرفاتون باعث لبخند میشد و خیلی شاد می نوشتید اما این چند ماه ...
هر چی بیشتر منفی فکر کنید , مطمئن باشید هر روز بدتر از دیروز میشه . یکم مثبت هم فکر کنید , شاد باشید و نیمه ی پر لیوانو ببینید . میدونم سخت , خود منم وقتی وارد این فاز میشم خیلی سخت ازش بیون میام اما باید تلاش کرد که خوب و شاد بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد