ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

اولین بار ها !!

واسه اولین بار ..

این روزا همش واسه اولین بارها رو دارم تجربه میکنم ..

شاید خیلی وسواس به خرج میدم ..

خونه سازی های بازی ِ منن !

باید از همون اولش خوب بچینمشون ..

تا ی عُمر زندگی ِ راحتی داشته باشم ..

امتحان دارم .. دوستام هستن و خیلی چیزای دیگه ..

اما بازی مخصوص ِ من ِ 

فقط من باید بازی کنم .. اونم واسه یک بار ..

من میتونم ، میسازم ..

دیگرانم نمیتونن توی تصمیمات ِ من دخیل باشن ..

چون من باید بسازمش


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد لطفی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 21:22 http://blog.mohammad.id.ir/

فرزانه جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 22:43 http://ju-je.blogfa.com

اولین ها رو اگه هر از گاهی ثبت کنی خوبه بعدا خوندنشون
یا خیلی وقتا که دقیق یادت نیست خاطراتشون
برات جالبه
البته خیلی تعدادشون زیاده ولی خوبه

شیرین شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 17:55

من به توانایی های تو ایمان دارم دختر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد