ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

تفاوت !

چیزی ک ِ این ی ِ هفته ذهنمو مشغول کرده اینه ک ِ توی این مدت ک ِ من نامزد کردم دو تا از اشناهامونم دختراشون نامزد کردن یکیشون هم سن ِ من و یکی دیگشون 3 سالی از من کوچیکتره .. اونی ک ِ همسن ِ من ِ صیغه س .. تازه قصد ازدواج نداشت اونم با دعوااااا ک ِ نمیخوام .. حالا 2 هفته نشده ک ِ نامزد کردن .. کلی عاشق شده بچه .. میگه هفته ای یک بار کمه همدیگرو میبینیم و همش پای تلفن و این حرفاس .. ک ِ مادرش خیلی ناراحت بود : |

اون یکی بر اساس رسم و رسوماتشون ..قبل از من عقد کرد و اونام خیلی زود باهم راحت شدن و دیشب مسیج زده بود که دیووونشم !!!!! 

تو این چند وقتم بعضی ازین وبلاگا رو که میخونم اصن شوکه میشم ک ِ اکثرشون نوشتن ک ِ بدون تو نمیتونم و بی تو میمیرمو ازین حرفا ..


اصن همشون واسم غریبن ... نمیتونم درکشون کنم .. در حالتی ِ ک ِ این دو تا اشنامون شرایط ازدواجامون شبیه به هم بوده .. خُب درسته منم توی این لحظه ی زمانی به ازدواج فکرم نمیکردم و هدفامو هی میشمردم .. اما پیش اومد و فکر کردم و اکی دادم .. و با اینکه یک ماهو نیم بیشتر از نامزدی و عقدم میگذره هیچکدوم ِ اینائی ک ِ اینا میگن نیست .. من خیلی خنثی م ؟ یا اینا خیلی احساساتین ؟

نمیدونم ! : |


نظرات 14 + ارسال نظر
S سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 19:00 http://guilty.blogsky.com

زمان باعث میشه عادت کنی و وابسته بشی

به این زمانی ک ِ میگی اعتقاد دارم ..

ممنون

هفت دقیقه سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 19:33 http://www.7min.ir

سلام
این بهتر که تو طول زمان و بر حسب مقتضیات زمانی بهم علاقه پیدا کنید ...
یادم قبلا برای انتخاب کسی که بخواد همسرتون باشه دچار تردید بودید و بین احساس و عقل گیر کرده بودید , با این حساب فکر می کنم که کسیو انتخاب کردید که عقلتون میگفته , درسته ؟
نکته ی بعدی این بود که مگه میشه یک دختر صیغه کنه ؟
تا حالا نشنیدم ...
بهر حال امیدوام شما خوشبخت باشید و خیلیم خودتونو درگیر این مقایسه ها نکنید , چون شما با هر انسان دیگه ایی متفاوت هستید و ریشه های احساسی و ذهنی خاص خودتونو دارید , کلا مقایسه تو زندگی زناشویی اصلا خوب نیست و بهتر بهش فکر نکنید :)

اره خب این عقیده رو منم دارم ..
ممنونم منم برات ارزوی خوشبختیو سعادت دارم عزیزم ..
درسته .. کاملا درسته ..

مقداد سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 22:23 http://northman.blogsky.com

خوبه باز بنده خدا رو به زور شوهرش دادن که همش پای تلفنه اگه خودش میخواست شوهر کنه واویلا بود که!! تو خوابم فک کنم تلفنی با هم میحرفیدن:)))
نمیشه که آدم به همسرش حسی نداشته باشه، شاید بخاطر اینه که هنوز باور نداری که قاطی خروسا شدی!:))
الان دیگه همه کم کم دارن دوتایی میشن، ایشالا که زندگی خوب و خوشی در کنار هم داشته باشین

:))) دقیقا خودشم میگه یکی بیاد منو جمع کنه :دی

ارههههههههه هنوز رو هوام :دی

قسمت تو بشه ایشاا......

قاصدک سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 22:29 http://alonakeeshg.blogfa.com/

خوبی؟
بانو جونم فقط خودت مهمی نه کسی دیگه.... من زجر میکشم خیلی به هیچکی و هیچکس اجازه نداده بهت فکراشو اعمال کنه

خیلی سختههه

اون ک ِ ارههه قبول دارم ..
چی سخته ؟

قاصدک سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 22:30

اگه تو بگی خنثی اونوقت من چی باید بگم؟؟؟؟؟

یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لبخند چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 01:01 http://labkhandam.blogsky.com/

خب هیچ حسی نداری؟ عجیبه!
تو این مدت نامزدت هم فهمیده؟

مقداد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 01:07 http://northman.blogsky.com

مگه کاغذ تورنوسله که خنثایی!:)) شاید حسات خواب رفته مثه دست و پای آدم که خواب میره!:)
مواظب باش زیاد از زمین اوج نگیری یهو ول شی با مخ میخوری زمین:)))
قسمت من؟ پشه؟! مگس؟! مرغ مورد نظرمو پیدا نکردم :)))

:))))))))))) پشه ؟

نه من از اوج گرفتن همیشه پرهیز داشتم ...
و می ترسم از بلندی .. :دی

ئع خروسا ک ِ زود مرغ مورد نظرو پیدا میکنن چقد تنبلی :دی

tina چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 09:54

vayy man az bas ahange ali lohrasbio gosh dadam hefz shoodaaam noshi, harf nadareee

کدوم اهنگشو ؟

یه شکلات چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 10:13 http://www.chocolaty.blogfa.com

سلام تمشکی
خیلی مبارک باشه عزیزم اتفاقا همین چند روز پیش یه دفعه تو فکرن افتادم می خواستم بیام وبت نمی دونم چی شد که نشد
تمشکی راستی نامزدی همون عقده؟ یعنی به دوران عقد میگن نامزدی؟من از نوشته هات این جور متوجه شدم.قبلا که نامزدی معنیش این بود که بله برون برگزار شده و حلقه نداختن و هنوز عقد نکردن عقد هم دیگه میشن زن و شوهر نامزد نیست که نمی دونم شایدم رسم ها فرق می کنه به هر حال امیدوارم خوشبخت بشی

مــــــــــــــــرسی شکلاتی جووونم :****

میام وبت

مهدیس چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:16 http://littlemah.persianblog.ir/

شاید هم زمان میبره....

در مورد پست قبل هم خدا واقعا صبرشو میده جوری که اصلا باورت نشه!!!!!!

ابر بهار چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:37

:دی

سلام عزیزمممم

یعنی خیلی دوست دارم

نه عزیزم تو خنثی نیستی تو داری عاقلانه برخورد میکنی و سعی میکنی احساستو مدیریت کنی

تب تند زود سرد میشه ..

اصن ازین کامنتت جیگرم حال اومد :دی

دمت گرم .. ممنونم :**********


منم دوستتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممم

tina شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 07:17

film khodahafez bache shabke 3mizare saat 8:50 akhar film ali lohrasbi mikhone oono migam

اها .. اره منم از اهنگش خوشم اومد .. قشنگه

دختر نارنج و ترنج شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 17:01 http://toranjbanoo.com

ای جاااااان دل من.............. تو نامزد کردی من نمی دونستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تبریک می گم خوشگلک من.... واااایییی اون کدوم مرد خوشبخت دنیاست که تو می خوای باهاش ازدواج کنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مرد بودم که یه دوئل جانانه باهاش داشتم! اما خب فعلا همین بس که بهش حسودی می کنم که تمشک خوشگل ما رو برای خودش برده....
خیلییییییییییییی خوشحال شدم خوشگلم.. راستش منم تجربه ی اینجوری داشتم. وقتی نامزد کردم با پسرعمه م خیلی یهویی جوزده نشدم. فکر کنم این کار درست تریه. عاقلانه تر فکر می کنی و به همه چی هم رضایت نمی دی که بعد پشیمون بشی... کار تو درست تره. خب البته به اونا هم نمی شه خرده گرفت. هرکسی یه جور اخلاقی داره. اما خب، به هر شکل من با تو موافق ترم..
هزار تا مبارک!!!!!!!! واااای خدای من، یعنی تو می خوای عروس بشی؟!

اوهوم

مرسی جیــــــــــــگرم :*****
اگه مرد بودی که اصن راش نمیدادم .. خودم میومدم سراغت : )))
عزیــــــــــــزم :**
هیچ وقت نمیدونستم ترنج الانم مزدوجی ؟ نیستی !!! اره ؟

اوهوم .. اخلاقامون و اعتقاداتمون شبیه بهمه ..
ممنونم :**** بعلــــــــــــــه

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 14:19 http://toranjbanoo.com

عزیز دل خودمی تو...
نه! به هم خورد همه چی.. مشکل خونواده ها دیگه. می دونی که.....
اما خوبه که معقول و منطقی برخورد می کنی. خیالم از بابت تو راحته...

و تو تا همین حالا ازدواج نکردی ..
چــــــــــــرا ؟ دوسش داشتی ؟ و داری ؟
یادمه یه زمانی کسی رو دوست داشتی .. تو محلتون بود ..



مرسی .. امیدوارم بی گدار به اب نزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد