ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

فارغ التحصیلی

امروز اخرین نمره م اومد و بلاخره تمــــــــــــام شد !

فارغ التحصیل شدم و الان خوشحالم ک ِ تموم شد ..

مخصوصا که شنیدم اکثرا این ترم 4 تا 5 واحد افتادن بچه ها 

الان دیگه خوبم و سرخوش :دی 

کاش کنکورو رفته بودم .. ولی خب سعی میکنم 

واسه سال دیگه و رشته ی مد نظرمو شروع میکنم به خوندن .. 

امیدوارم که جائی ک ِ میخوام قبول بشم !

آمین !



نظرات 9 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 17:29

فارغ التحصیلیت مبارک دوستم

قربون تو عزیزممممممم

هفت دقیقه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:34

مبارک باشه , تبریک میگم

مقداد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 21:35 http://northman.blogsky.com

به سلامتی ایشالا خرجت داره میزنه بالاها!!‏ خیلی شیرینی بدهکاریا

لبخند پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 03:33 http://labkhandam.blogsky.com/

سلام عزیزم
مبارکت باشه فارغ التحصیلی...ایشالا بخونی و ارشد رشته ای که دوست داری رو قبول بشی

مـــــــــــرسی جیگرم ...

مژگان پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 12:00 http://ninijon.persianblog.ir



دلم واست ی ذره شده بود :*

مژگان پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 12:04 http://ninijon.persianblog.ir

خوشگله اون فارغ التحصیلی ه

ابر بهار جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 16:07

خب خدا رو شکر که نگرونی هات تموم شد عزیزم

ان شا الله که موفق میشی به اونچه میخوای برسی

بازم با هم میخونیم امسال واسه کنکور یاد قدیما بخیر ..

واییییییییییییی یادته عطی ؟؟؟؟؟
چه روزائی بودن ..
دلم تنگ شده ..
چقدر بزرگ شدیم ..
چقد کوچولو بودیم ..
هعییییییییی

ηєsα شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 13:40 http://ms-classic.blogfa.com

اتفاقــی یهـو دوبــاره وبـتـونُ دیـدم :)
بـرام جالـب بـود بدونـم . البـته گـه ُ گـاهی
بـین ایـن وبـا آدرستونُ مـی بینـم وُ همین طـوری
دور تـا دور مـی خونـم البـته :)

فکـر نکنـم شمـا منُ بشناسیـن الـان . اگـه یـادتـون
نـرفـته باشه قدیـما که وضع بلاگستـان فـرق میکـرد
زیــادی اینجـا ولـو بودیـم خُب
ولـی خُب الـان تـا حدودی همه چیـز فـرق کـرده !
اسـم بلاگـمـون { عاشقتــم خُدا جونــم } بـودش !

ایـن پست پـایینـتـون که خونـدم ُ یهـو جالـب بـود برام
همه چی چه زود تغییـر مـی کـنه . و خُب الـان همه
آدمــای اطـرافـمـون همه به جاهای متفـایی رسیـدن
مثلـاً بعضیــا دیگه نمـی نویسن . بعضیــا زندگیـاشون
عوض شده . بعضیـا هدفـاشـون . جالبـه بـرام که همه
کمـی ُ بیش زندگیـاشون یه نحـو دیگه ای شده !
یـعنی بـامـزست وقـتی آدمــای دیـروز ُ یهـو اتفاقــی
مـی بـینی

قبلــاً فکـر مـی کـردم شمـا از اون دستـه میشیـن
که اوّل عاشـق مـی شیـن وُ بعد ازدواج مـی کنـین

یک دُنیــا خوشبخـتی رو بـراتــون آرزومـندیـم
یه عااالـمه وُ ایشالـا تا همیشه سر خوش باشـین
عزیــزم

عزیزممم .. عنوان وبلاگتو کاملا یادمه ... ولی نمیدونم اون موقع با اسم ِ نسا مینوشتی یا نه ...

ممنونم که باز گذرت به این ورا افتاد :*

اره الان ممنم میرم و به دوستای قدیمم سر میزنم و از حال و روزشون خبر دار میشم .. دگرگون میشم ..
یه روزی که کنار هم بودیم ... چطور بود و الان چقدر عوض شدن .. شرایطشون .. زندگی شون .. ..
نسا جون ممنونم این ورا اومدی .. منم برای تو ی زندگی ِ خیلی قشنگ و با آرزو های دست یافتنی ارزو میکنم

دختر نارنج و ترنج شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 16:57 http://toranjbanoo.com

سلام عزیزک من
امروز بالاخره گودر یه نظری به ما کرد و تونستم ببینم که لینک مشکل داشته.. درستش کردم تا خیال خودم هم راحت بشه. بازم ببخش....
تبریک می گم فارغ التحصیلیت رو عزیزکم... انشالله همیشه پیروز باشی. الان لیسانسی یا فوق؟ (عجب دوستی هستم من!!!!!!!)

مرسییییییییییییییییییی .. شرمنده م کردی
مرسی ... ممنونم .. فعلا لیسانس ِ ... تا بعد ببینیم چی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد