ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

افطاری

دیروز مادرش عروسا رو دعوت کرده بود با خانواده هاشون .. توشون فقط من یدونه خواهری داشتم بقیه ماشاا.. :دی ساعت 4.30 بود رفتم خونشون و مثلا اومدم کمک ... برادرزاده ش اومده میگه زن دائی بیا بریم بازی کنیم !!! این بچه هم فهمیده من هنـــــــــــــــــوز بچه م .. دیگه با نوع ِ بازی کردنم همه قهقهه میزدن :دی خرگوشی ک ِ ریسه رفته بود :دی با خرگوشی استیک ها رو درست کردیم و ی کمم خورده کاری بود کمکشون کردم و اینا ... ازونجا که روزه نیستم کارای تستی رو به شخصه انجام میدادم خرگوشی صدام کرده میگه بیا کارت دارم .. خوهرزاده ش دستمو گرفته میگه بیا بریم دائی کارت داره .. رفتیم بیچاره تا میومد حرف بزنه میگفت زن دائی رو چی کار داشتی هان ؟ سوالت چی بود بگو ؟ وای ما دو تا ریسه رفته بودیم .. دیگه کلا با خواهر زاده ش بودم دیگه .. 

اونم هی شیرین میشد و زن دائی باید لباسامو عوض کنه .. باید موهامو شونه کنه .. گل سر بزنه .. دیگه منم که عاشق بچه ها .. بهم میگفت چه طرز برخورد با بچه س ؟ : ))) اینجوری میخوای بچه تربیت کنی ؟ 

از صب که بیدار شدم سردرد شدید دارم .. چشمام که دارن در میان ! بدنم که هیچی با ی مسکن فعلا رفع شده ولی .. !!!


× وقتی سیندرلا ازش برام میگفت و ازم میخواست مراقب ِ اطرافم باشم .. به این فکر کردم که چقدر خوبه ی خواهر باشه که مراقب زندگی ِ برادرش باشه ! خوش به حال ِ خرگوشی ! امیدوارم همین خواهراش بلای جووون نشن !! :دی 


نظرات 6 + ارسال نظر
هفت دقیقه شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 21:35 http://www.7min.ir

اینکه خیلی خوبه , خونواده ی پر جمعیت یه نعمت به نظرم البته اگه با هم صمیمی باشن :)
خوشحالم که بهتون خوش گذشته

ارههههه موافقم باهات .. من همیشه عاشق این بودم با ی خانواده ی پر جمعیت روبه رو بشم .. که صمیمی باشن .. چون خودمون همش دوتا خواهریم و بس ..
مرسی ... امیدوارم این روزا رو تجربه کنی ... با کسی که دوسش داری آمین !

مقداد یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 01:34 http://northman.blogsky.com

هیچی نشده خواهرشوهر بازیارو شروع کردی!

:)))))))
چه کنیم .. بازی ِ جدید ِ جذاب ِ :دی

لبخند یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 04:18 http://labkhandam.blogsky.com/

ایشالا که نمی شن

آمین :دی

ηєsα یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 14:18 http://ms-classic.blogfa.com

خُب خواهـر شوهـرا اونقدرا هم بلا نیستنـا که
تـو فکـر همه مـونـده اصلاً
مـا خودمونــم یک عدد خواهـر شوهریمـا
ولــی خُدایی خیلیــم خوش میگـذره با ایـن
زن داداشا . انگـار دوسـت آدمن . مـام یدونه داریـم .
به کس کسونش نمـیدیـم اَ بس خوبن خُدایی :)

مـا خواهـر شوهـرا مهربـــان مـی باشیـم

{ایـن کامـنت فقـط خودشیفتگی مـا روُ
نـشون مـی داد فک کنیــم }

جدی میگی ؟؟؟؟؟
خواهر شوهر میتونه خوب باشه .. اما جاری رو هر کاریش کنی تو دل نمیره

مخصوصا که ما 3 تا جاریم ... اون دو تا باهم جورن .. منم باهاشون خوبم .. اما زیاد قاطی نمیشم ..

بیشتر خرگوشی مهمه ... و پدر مادرش ..
بقیه واسم مهم نیستن الان زیاد !!

ولی تو راس میگی الان دیگه مثه قدیما نیست .. خواهر شوهرا مادر شوهرا بی ادب نیستن :دی

دمت گرم

مقداد دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 01:00 http://northman.blogsky.com

خرگوش پس همون فرد مورد نظره



بعله :دی

ابر بهار دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 16:57

عزیزممممممم

منم یه خواهر شوهرم تازه بیشتر هوای زن داداشم رو دارم تا داداشم

پس خواهر زاده خرگوشی خان (البته جسارت نباشه )مثل الیانای ماست

شاد باشی بانو

واووووووووو ... نمیدونستم ... چه خوب .. کاش اینام اینجوری باشن :دی


بابا الیانا مدرسه میره این 3 سالشه .. ی ِ ووروجکی ِ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد