ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ســـوء تفــاهم

بازم نوع ِ حرف زدن ِ من کار دستم داد :D دیشب توی شوخیامون و خنده هامون من ی چیزی رو خواستم بگم که سوء تفاهم شد ! آقـــــــــا یک روز ِ تمام خرگوشی ِ بیچاره درگیر ِ این حرف ِ من بود امروز انقـــــــــــدر بی حوصله بود ، گوشاش آویزون اصن ی ِ وضعی :D انقــــــــد دلــــم سوخت .. تا خود ِ شب که دهن وا نکرد گفت بیام خونه ... همین که اومد خونه اصن مسیج ِ ش رو که دیدم کباب شدم ، خدائی ی ِ جوون با این احساسات ِ ناب و دست نخورده .. ! اصن هلاک شدم :-" دیگه وقتی صحبت کردیم رفع شد .. ولی این ی ِ روز چی گذشت ! :-S خیلی بد بود .. ولی خوشحالم که به خوبی گذشت ..


× کاش یــاد بگیرم ُ بتونم با آدمای اطرافم طوری حرف بزنم کـــه بتونم منظورمو برسونم ، به حاشیه نرم ، نپیچونم ، مثه تموم ِ نوشته هائی که اینجا نوشتم و پیچوندمشون ! 


نظرات 10 + ارسال نظر
خنده خونه دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 00:53 http://fungroup.ir/

ممنون
متفاوت ترین وب سایت سرگرمی تفریحیhttp://fungroup.ir/

هفت دقیقه دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 00:57 http://www.7min.ir

واسه منم گاهی این موضوع پیش میاد اما کاریش نمیشه کرد برای همین سعی کردم یه جاهایی کمتر صحبت کنم تا مشکلی پیش نیاد :D

منم خیلی سعی میکنم کم حرف بزنم ..
کم بهونه بگیرم .. اما از دست ِ ادم انگار در میره :دی

مقداد دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 01:58 http://northman.blogsky.com

خیلی پیش میاد این مسأله. شاید مشکل تو طرز گفتن ما باشه یا شایدم تو طرز برداشت طرف مقابل

اره ... درست میگی ..
اما دیگه من خیلی می پیچونم ...
واضح حرف نمیزنم ... میگم طرف خودش بگیره دیگه :دی

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 14:16 http://toranjbanoo.com

یه وقتایی پیش میاد عزیزم... اشکالی نداره. یواش یواش آدم یاد می گیره که طرف مقابلش چجور آدمیه و این آدم ممکنه منظورش دقیقا چی باشه از حرفاش...
سوء تفاهم هم که متاسفانه همیشه هست... مهم اینه که چطوری رفعش کنی که تو گلی! همیشه بهترین کار رو انجام می دی....

خیلی سخته همون رفع کردنش ترنجی ..
یعنی وقتی حال ِ طرفو میبینی ها اصن دلم میخواست لال میشدم و دهنم وا نمیشد ..
ولی خب خدارو شکر رفع شد و منم به غلط کردن افتادم :دی

بهم اعتماد به نفس میدی همیشه !!
مرسی ترنجی

ســــــــــــــلام
امیدوارم تموم مشکلات و سوتفاهم ها تموم بشه و همه زندگی ها شیرین و آروم باشه..
مطالب و دل نوشته هاتون جالب بود..
اگه هوس یه ░▒▓ ۩ قــــهــــوهـ بـا طـعـمـ دوسـتــ ـی کردین یه سری هم به (¯`°•. Coffe Loveღ .•°´¯) من بزنید..
خوشحال میشم پذیرای حضور گرمتون باشم..
http://coffeee.blogfa.com/

فرزانه دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 16:55

خدا رو شکر که به خوبی و خوشی گذشته
کم کم با شوخیات آشنایی پیدا میکنه اگه هم بهشون عادت نکنه تو کم کم مدل شوخیاتو عوض میکنی

:)))))) فکر کنم اخریش صادق تر بشه :دی

ابر بهار دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 17:02

از اینکارا من زیاد می کنم ...

این لحن حرف زدن اگه درست نباشه انگار بهترین جملات دنیا هم تاثیری روی طرف مقابل ندارن

البته این کاملا طبیعیه کم کم خیلی چیزا رفع میشه با تدبیری که ازت سراغ دارم

وای وحشتناکه عطی ...
انقد دیروز سخت گذشت

دقیقا همینه که میگی ...

امیدوارم .. یعنی میتونم ؟

یه شکلات سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 09:50 http://www.chocolaty.blogfa.com

خوشحالم رفع شد سوئ تفاهم.ولی فکر کنم داری دوران خیلی شیرینی رو تجربه می کنی.همیشه شاد باشی تمشکی عزیز

واقعا ؟
بعضی وقتا دیگران نمیذارن شاد باشم .. این اذیتم میکنه : (

TINA چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 14:38

NOSHI YE BANDE KHODAYI HAST DOSESH DARAM AMA NEMIDONAM BEHESH BEGAM YA NAGAM BE HAR KI MIGAM BEGAM MIGE NAGO PESARA KHODESHONO MIGIRAN IN ADAM AZ OON ADAMAS KE MIGE MAN DORAM 90% DOKHTARE AZ IN HARFA NEMIDONAM HALA mitarsam behesh begam begam khodesho begire nazaret chie migan ba karat halish kon agar ham biyad iran chetori behesh begam biyad biron ehesas mikonam hanooz nayomade khodesho migire vase adam vali migan shayad kar dashte javab nadade nazaret chie chi kar konam dost daram behesh harfe delamo bezanam khodamo khali konam alan engar ye chizi to delam sangini mikone

به نظر ِ من نگو ...
اما خودتو بهش نزدیک کن ..
با هم برید بیرون .. و سعی کن واسش جذابیت داشته باشی ..
و بیشتر و مهمتر از همه اینکه خودت باش ..
رفتارائی داشته باش که خودتی ... نه اینکه میخوای اونو راضی کنی ...
با هم بیرون برید .. بلاخره دو تا دختر هم از خیلی باهم بودن صمیمی میشن .. پسرا هم همینطورن ..
حتما که نباید بری بگی دوست دارم و بیا باهم باشیم ؟
ی دختر همیشه میتونه با ی ِ مدیریت ِ خوب به چیزائی که میخواد دست پیدا کنه ..
هر چی اصل ِ موضوع رو پنهان کنی و خودت رو به هدفت نزدیک کنی خب نتیجه ی بهتری میگیری ...
نمیدونم تونستم کمکت کنم یا نه ...
اما خب دختری با ارزش ِ واسه ی ِ مرد یا پسر که شخصیت ِ خودش رو حفظ کنه .. و اون چیزائی رو که داره رو به بهای ارزون نفروشه ..
متوجه میشی چی میگم ؟

tina پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 16:20

are eshgham mifahmam chi migi vali delamkhili gerefte

میدونم ..
سخته .. اما اگر میخوای واقعا به دست بیاریش .. باید واسش تلاش کنی ..

تازه خیلی چیزا مهمه ... که اون کسی رو دوست نداره ؟
کسی رو نداشته باشه و ...

ی چیزی از من به تو نصیحت .. هیچ وقت احساسی زندگی نکن ...
احساس ِ خود ِ ادماس که ادما رو مزنه زمین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد