ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

من و بابائی

نمیدونم چـــــــــرا ! ؟ اما همیشه ی ِ ترس خیلی زیاد نسبت به بابا داشتم ، این ترس باعث شد خیلی کارائی که بچه های دیگه انجام میدن و من نداشته باشم ! حتی مثه خواهرم .. یادمه از بچگی اونجور که بابا دوست داشت لباس پوشیدم ، جائی که بابا صلاح میدونست حرف زدم ، جائی که بابا دوست داشت راحت بودم و خلاصه واسه بابائی زندگی کردم ! خُب این از علاقه ی بی نهایت ِ من نسبت به بابا بود که اصلا و ابدا دوست نداشتم یک لحظه ناراحت ببینمش و این باعث شده بود توی رفتارم زیاده روی کنم ! دیشب ممو میگفت تو همیشه توی خونتون انقدر ساکتی ؟ خونه ی ما میای انقد اروم نیستی :D خُب این نشات میگیره از همون حسی که به بابا دارم ، و به جرات میتونم بگم وقتی بابا حرف میزنه ، اصلا دلم نمیخواد کسی حرف بزنه ... همینجور دوست دارم نگاش کنم و فقط گوش کنم ببینم اون چی میگه ! نمیدونم واقعا چرا اینطوریم اما الان که فکر میکنم میبینم خیلی هم خوب نیست که به خاطر علاقه م خودم نباشم .. ی ِ وقتائی تو ی ِ سری مسائل احساس میکنم کم میارم .. چرا ؟ چون همیشه توی همه ی مسائل تکیه کردم به بابائی .. الان که زندگیم داره جدا میشه و خیلی جاها بابائی نیست من خودم باید مدیریت کنم .. همه چیو حتی رفتارامو .. و ضعف دارم تو این مسئله .. شاید بابا هیچ وقت دلش نمیخواست من اینجوری بشم و ی ِ جائی توی زندگیم احساس ضعف کنم !


× انقدر بابا ، بابا کردم یاد ِ نامه های جودی ابوت افتادم : )))) 



نظرات 3 + ارسال نظر
Anna پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 18:15 http://gong.blogsky.com

قشنگ نوشتی
قدرشو بدون
وقتی رفت خیلی ناراحت شدم
ناگهانی بود
هنوز هم هست
........................

متاسفم ... خدا به بقیه ی خانواده ت سلامتی بده عزیزم
به تازگی ؟
این روزا حس میکنم دارم ازش دور میشم ..
ازش توقع ندارم اینجوری باشه ..

site01 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:37 http://www.site01.ze.cx

060691485841آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

[ بدون نام ] جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 07:53 http://pking.blogfa.com

بابات مگه لنگ درازه؟!

نه بابا

جودی وقتی نامه مینوشت به باباش هی بابا ، بابا میکرد ..
یاد ِ اون افتادم .. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد