ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

انرژی +

خُب این حس ِ خوبی ِ ک ِ همه جا هوامو داری ُ وقتی میبینی اینقدر جنب ُ جوش دارم نگرانم میشی ، خُب این حس ِ قشنگی داره واسم ، بعضی چیزا هست که نمیتونم حلش کنم و به زمان نیاز دارم ، یعنی زمان میخوام ک ِ بتونم روال ِ عادی شو طی کنیم باهم .. خودتم اینو خوب میدونی : ) بعضی وقتا بعضی از آدما هر چند نزدیک خیلی خوشگل میتونن گند بزنن توی حالت ، خُب خوش بینانه ترین نوعی ک ِ میتونم بهش نگاه کنم اینه ک ِ زمان این رو هم میتونه حلش کنه : ) 


عرووس بزرگه راست میگه ، وقتی به همه چی مثبت نگاه کنی ارامشت بیشتر ِ تصمیم دارم نگاهمو خیلی خیلی مثبتش کنم : ) من میتونم ، میدونم بانو !


× انقده حس ِ خوبی داره ، که وقتی میبینی ی ِ دوست داره به خونه ی آرزوهاش نزدیک میشه ! 



نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 22:09 http://ninijon.persianblog.ir

ابر بهار جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 00:07

خدا حفظشون کنه برات عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد