ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی فنجون قهوه با طعم ِ تمشک

و آغاز ، همان تپش ِ قلب ِ توست ..

ی مشت حرف ِ مفت

دقیقا دو سه هفته پیش بود که سیندرلا گفت مراقب اطرافیانت باش ، امروز هم خرگوشی این حرف و بهم زد + ... این که داداش کوچیکه امروز واسه خرگوشی دردو دل کرده ی ِ حرفه ، اینم که خرگوشی ازم میخواست از رابطه مون واسه سیسیلی و عروس بزرگه چیزی نگم ی حرف ِ دیگه س .. خُب من اصلن هم کلام نمیشم با اونا .. اونم توی موارد شخصی ِ زندگیم .. وقتی باهام حرف میزنن و از خرگوشی میگن حس میکنم چقدر از من جلو هستن و همه چیز ِ زندگی ِ منو میدونن و من انگار یکی از اصحاب ِ کهفم و در غار :-S . این که ادم به داشته های خودش قانع نباشه و همش دیگران و مثال بزنه و به خاطرش زندگی شو ، آینده شو به خطر بندازه خُب دیوونگی ِ محض ِ .. ! ولی بعضیا انگار زندگی رو صحنه جنگ جهانی اول میدونن و خودشون مثل ادمای قرون ِ وسطی برخورد میکنن ! باید بگم الآن قرن ِ 21 هستیم و دنیای گفتگو و زندگی ِ متمدن ِ ! : | نه جنگیدن و لجبازی کردن سر ِ ی ِ سری مسائل اونم توی زندگی ِ رسمی ، بعضی ها دنیای دوستی رو با زندگی متاهلی اشتباه میگیرن ، به جرات میتونم بگم خیلی فرقشه ! : | و کوچکترین اشتباهی ، راه ِ بازگشتش تنها به ضرر خودته ! عقل هم چیز ِ خوبیه واقعا ! : )


× حسادت ، تقلید ِ کورکورانه ، لجبازی ، عاقبت ِ خوشی نداره ! 



نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 07:09

واللا تو دنیای دوستی هم لجبازی و اشتباه خیلی ضرر داره
به هر حال هر کدوم راه برگشت ناپذیر و بعدم عوارض خودشونو دارن منتهی عوارض لجبازی توی زندگی متاهلی بیشتره ینی بی فایده س کلا
آیکون پایین اومدن از منبر

از همه شون بدتر حسادته
واقعا درسته دوستمممممم

ساحل پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:56 http://www.sahel18.mihanblog.com

دوست خوبم سلام
به عشق بارونی من بیا با هنر عاشقی آپم
خوشحال میشم نظرتو بشنوم
مرسی منتظرتم

سوفی پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:12 http://89-7-10.blogfa.com/

اوخیییییییییی ... سلام بانوی مهربونم ..
ببخش که دیر به دیر سر میزنم این غیبت طولانیم رو ببخش عروس خوشگلم ..
همین الانم واست پی ام دادم ولی فکر کنم بلاخره خوابت برده
مرسی واسه دو پست قبلت و خوشحالیت واسه من .. عزیزمی ..
انشالله تو هم هر چه زودتر به خونه رویاهات پا بزاری ..
البته که هنوز من پا نزاشتما
دوستت دارم عزیزم .. به خرگوشی سلام برسون .. بووووووس

میزاری .. به زودی ایشاا..
حس خوبی دارم .. وقتی پستت رو دیدم کلی ذوق کردم باورت نمیشه

دیگه چیکار کنیم دیگه ی ِ سوفی که بیشتر نداریم که !!
:دی
اره خوابیده بودم .. نفهمیدم پی ام دادی :دی

ابر بهار جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 00:02

چه کار ناشایستی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد